Do islámu kvůli chlapům?

28. 07. 2011 22:54:00
V diskuzi pod mým předešlým článkem jsem si všimla otevřených spekulací o mém vymezení: islám=dostatek chlapů „k okusu.“ Není to sice mojí povinností, ale ráda se v tomto ohledu vymezím ve světle, ve kterém to vidím já, i když to nejspíš spustí další lavinu nesouhlasných komentářů. Ale i to se dá přežít. Omlouvám se, že neodpovídám do diskuzí, ale bohužel nemám dostatek úúúúúžasných dukátů. :o)

Nevím, proč zde zastává názor, že každá konvertitka je víceméně neschopnou domácí slípkou, která neví, jak si sehnat chlapa jinak, než přes mešitu a jí podobné instituce. Mědoma učili, že na pleti ani vyznání nezáleží. Moje mamka vždycky říkávala: „I kdyby sis přivedla roma, tak jsem si jistá, že to je slušný člověk, a i kdyby ne, koneckonců je to tvá volba.“ Když jsem si z ní dělala srandu, proč mi manžela nevybere, že mě nebaví vybírat si sama, řekla: „Radši si svůj život znič sama, já ti ho ničit nebudu.“ Z čehož se dá usuzovat, že jsme naprosto normální rodina bez jakýchkoliv úchylek (až na ty detailnější ;o).

Předtím než jsem konvertovala jsem byla horzně rozháraná, jak vlastně definovat nebo vymezit svou víru v boha, či jak jí vůbec definovat (teď už mi samozřejmě dochází, že je to vlastně v pořádku a určitě zdravější, než přijímat něco, čemu vlastně pak ani nevěříme nebo si to vsugerováváme). Jak už jsme uváděla předtím, v onom období jsem měla i nějaké své problémy, tadyten problém mi pořád vrtal hlavou a islám byl tak blizoučko, stejně jako lidé, kteří o něm mluvili. Samozřejmě jsem něco nastudovala a nebylo to ze dne na den, co jsem konvertovala. Nechávala jsme to uležet, ale pak přišlo něco, co mě tak duševně rozháralo, že už jsem ani moc nepřemýšlela a udělala to.

Samozřejmě idea, že všemu musím věřit tak, jak je to řečeno mi přišla velice jednoduše sestupná a přijatelná. Že vlastně líně přijmu názor, který je dán a tečka, nemusím přemýšlet, jen následovat. Když si teď vzpomenu jak šílená jsem byla. Protože řešit výšky nebo zvuky podpatků, délku vlasů a lak na nehtech mi přijde opravdu jako dementní způsob trávení času. Každopádně jsem to ale dělala. Proč? No protože jsem se hrozně nudila, nebylo co dělat, celý můj život najedno usestával z otázek na které se většinou odpovídá větou: Protože to bůh tak chce nebo protože smysl nám zůstal utajen. Vypadá to velmi hloupě, ale můj život opravdu z těchto aktivit sestával.

Ještě teď si vzpomínám, jak jsem se jako 4 leté dítě pořád dokola ptala: Proč? A proč je toto tak a tamto onak? Mí rodiče mi alespoň odpovídali, že se ji mdalo věřit, upřímně. Zatímco v islámu se hromadily otázky a začínala jsem pochybovat ještě více než v dobách „předmuslimských“, nikdy jsem nedokázala pochopit, proč ostatní do Ráje jakože NO ENTRACE, proč by bůh měl být milosrdný, soudit muže i ženy stejně, když víme, že tak to nefunguje v islámu... A nefunguje to tak ani jinde. Podle mě bůh takový není, stejně tak jsme začala pochybovat o logice Soudného dnu. Ano, možná je ot správně, ale co když je správně pohled védismu? Buddhismu? A co když jsou všechny z těchto pohledů správné a zároveň špatné?

Nezavrhuji náboženství, ale prostě se neumím přinutit věřit něčemu, čemu nallno nevěřím, zvlášť pokud je mi to vnucováno bez možnosti volby, taková já prostě nejsem, nějakou chvíli to unést můžu, ale pak z toho kouta, do kterého jsme se paradoxně strčila a zahnala sama, okamžitě rychle prchám.

Jen pár dní po konverzi se moje reiki léčitelka zeptala: „Co jsi cítila po konverzi?“ a já odpověděla: „pocit jistoty“ a ona na to: „víš, že ten pocit byl jen falešný, že?“ Nevěděla jsem, ale teď už vím a jsem jí velmi vděčná, za její moudrost.

Nevím jestli se mi zde podařilo vysvětlit vše uspokojivě, pokud ne, určitě moc ráda zodpovím další otázky. :o)

Autor: Lenka Jarošová | čtvrtek 28.7.2011 22:54 | karma článku: 12.53 | přečteno: 1712x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 21.68 | Přečteno: 316 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 39 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 503 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2228
nenormální česká holka :D

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...